A termékek árainak feltöltése folyamatban van.
Amennyiben valamelyik áru konkrétan érdekli, vegye fel velünk a kapcsolatot elérhetőségeinken keresztül!
Vásárlási tájékoztató
Kérjük, vásárlás előtt MINDENKÉPPEN olvassa el a vásárlási tájékoztatót!
Vásárlás:
A megfelelő termékkategória kiválasztása után adja meg a következő adatokat:
- A megrendelő neve (cég esetén a cég neve),
- e-mail címe (amire a megrendelés visszaigazolást küldjük),
- telefonszáma (annak érdekében, ha bármi probléma adódna, felvehessük Önnel a kapcsolatot),
- pontos postázási cím (ahová a terméket küldjük),
- pontos számlázási cím (amilyen névre kiállítjuk a számlát - amennyiben ugyanaz mint a megrendelő neve és postázási címe, abban az esetben is kérjük kitölteni),
- a megrendelt termék pontos adatai (amelyik terméket megrendelni kívánja a táblázatból). Ide írhatja egyéb kérséeit, észrevételeit is.
Rendelés, a vásárlás befejezése:
Amennyiben befejezettnek tekinti a vásárlást, és biztosan a megrendelni kívánt tételek vannak a kosarában, kattintson a "MEGRENDELEM" gombra!
Ha valamelyik mezőt nem töltötte ki, nem tudja elküldeni a megrendelést!
A beérkezett megrendelésről elektronikus levélben értesítjük. Kérjük, hogy a visszaigazolásban olvasható információra válaszoljon, mert ezután tekintjük megrednelését érvényesnek. Amennyiben nem igazolja vissza, megrendelését tárgytalannak tekintjük!
A fizetés módja:
Postai utánvétellel az áru átvételekor készpénzben történhet.
A megrendelt áruk és a csomagolás+postaköltség ellenértékét a csomag átvételekor, készpénzben fizeti a postásnak. Több tétel egyszerre történő rendelése esetén a szállítási költség fajlagosan olcsóbb!
Szigorítások:
Aki nem veszi át a küldeményét, a következő rendelés jogát is elveszíti, azaz nem teljesítjük azt (meg fogja tudni rendelni, de megkapni biztosan nem fogja.) Erről e-mail útján is tájékoztatjuk.
Szállítási és számlázási adatok módosítása:
Amennyiben valamilyen okból a szállítást nem a megadott címére kéri, úgy a visszaigazoló email-jében még megváltoztathatja, vagy telefonon értesíthet
bennünket a megredneléstől számított 6 órán belül. Ezután a megadott postázási címre fog érkezni a termék! Ezt követően már nincs mód ezen adatok változtatására.
Kérjük, mindenképp olyan címet adjon meg, ahol napközben 8-17 óráig elérhető, vagy át tudják venni a csomagot. A számlázási adatoknál mindenképp olyan mobiltelefonszámot adjon meg, ahol elérhetjük probléma esetén.
Reklamáció:
Bárminemű reklamációt csak az átvételkor áll módunkban elfogadni, utólag nem.
KÉRJÜK, MINDEN KISZÁLLÍTÁSKOR GYŐZŐDJÖN MEG ARRÓL, HOGY A CSOMAG AZ ÖN ÁLTAL RENDELT ÁRUKAT TARTALMAZZA-E!
A csomagot csak fizetés után tudja kibontani. Amennyiben probléma merül fel, a info@auto-textil.hu email címen írásban jelezze észrevételeit, vagy telefonon, a 06-20/3-933-255 számon, hogy a terméket vissza kívánja e küldeni (ez esetben a pénz azonnal visszajár).
A csomag vissza/kicserélésével kapcsolatban webáruházunk munkatársa egyezteti Önnel a lehetőségeket. Mi is emberek vagyunk, hibázhatunk, de ügyelünk arra, hogy okozzunk szándékosan kárt egyik megrendelőnknek sem! Az indokokat minden esetben írásban kell rögzíteni.
Tulajdonjog:
Az áru a Kristóf-Text Bt. tulajdonában marad az ár teljes kifizetéséig.
Kapcsolat:
A webáruházzal, rendeléssel, termékekkel és minden egyéb kereskedelmi kérdéssel kapcsolatban a info@auto-textil.hu áll vásárlóink rendelkezésére.
A rendelés leadása a fentiek tudomásulvételét s elfogadását is jelenti!
|